Frau im Spiegel

Joka viikko tuoreimmat uutiset Euroopan aatelisten ja kuninkaallisten perheiden sekä elokuva- ja tv-tähtien kuulumisista – omakohtaisesti ja emotionaalisesti raportoituna.

Pysy kärryillä mitä suosikkijulkkisten elämissä tapahtuu. Viihdyttävien raporttien ja haastattelujen lisäksi Frau im Spiegel tarjoaa muotia, hyvinvointia, matkailua ja terveysasiaa hyvien vinkkien kera. Uutena osiona mukana aivopähkinöitä, joissa upeita palkintoja.

Ei saatavilla*

* Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole voimassa olevaa tarjousta tästä lehdestä. Ole hyvä ja tutustu muihin loistaviin lehtitarjouksiin alla. :)

Frau im Spiegel logoFrau im Spiegel on viikoittain ilmestyvä saksalainen naistenlehti. Lehti ilmestyi ensimmäisen kerran vuonna 1945 Lyypekissä Ehrlich & Sohnin julkaisemana, joka on nykyään osa Gruner + Jahr -kustantamoa. Se luetaan yhdeksi ns. keltaisen lehdistön perustajista.

Lehti aloitti siirtymisen kohti People Magazinen viitoittamaa julkkisviihdelehtien polkua kohti vuonna 2000. Maaliskuussa 2008 lehti myytiin WAZ-Gruppelle, joka tunnetaan nykyään nimellä Funke Mediengruppe. Nykyään lehteä julkaisee Funke Women Group ja sen toimitus sijaitsee Ismaningissa.

Lehteä julkaistaan saksankielisenä myös Yhdysvalloissa. Jakelijana toimii German Language Publications.

Frau im Spiegelin levikki on 237 040 kappaletta (IVW 2/2016) ja se tavoittaa hieman yli 1,5 miljoonaa lukijaa viikoittain (Pressemedien 2016 I).

Frau im Spiegel -lehden sisältö

Frau im Spiegel kuuluu kategoriaan naisten viihdelehdet. Muiden saksalaisten iltapäivälehtien tapaan se raportoi Euroopan kuninkaallisien ja muiden julkisuuden henkilöiden elämistä, mukaan lukien heihin liittyvät juorut ja skandaalit. Lehden muita aihealueita ovat terveys, kauneus, muoti ja matkustaminen. Lehdessä on pääsääntöisesti 76 sivua ja runsaasti kuvia.

Kenelle?

Euroopan kuninkaallisista ja julkkiksista kiinnostuneille

Ilmestyy

52 numeroa vuodessa

Julkaisija

WAZ Women Group

Päätoimittaja

Claudia Cieslarczyk

Ensimmäinen numero

1945

Levikki

237 040 (IVW 2/2016)

Lukijamäärä

1,53 miljoonaa (ma Pressemedien 2016 I)

Lukijaprofiili

94 % naislukijoita, 6 % mieslukijoita, lukijoiden keski-ikä 60,4 vuotta

Irtonumero

3,10 € (Lehtipiste)

Maa

Saksa

Kieli

saksa

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram