Anna

Naisten viikkolehtien todellinen klassikko Anna on iloinen, näyttävä ja monipuolinen lehti. Se on viikon kohokohta, johon jää koukkuun.

Mikä on Annan salaisuus? Siinä näkyy koko naiseuden kirjo. Lifestyle-osio kattaa pukeutumisen, kauneuden, ruoan, sisustuksen, hyvän olon, uutiset ja shoppailun.

Lisäksi Anna sisältää syvällisiä ja koskettavia haastatteluja, selviytymistarinoita, reportaaseja, haaveita ja unelmia. Pinnalla-palstalla kerrotaan viikon kulttuuritärpit ja ajan ilmiöt.

Katso Anna-lehtitarjous tästä ja tilaa lehti kotiin kannettuna edulliseen hintaan:

Anna logo

Anna on suomalainen viikoittain ilmestyvä naistenlehti, jonka pääaihealueita ovat muoti, kauneus, terveys, liikunta, sisustus, kulttuuri ja henkilökuvat. Vuonna 1963 perustettua lehteä julkaisee Otavamedia Oy. Sen levikki on on 89 141 (LT 2014) ja sillä on 260 000 lukijaa joka viikko (KMT 2016).

Anna on elämäniloinen, näyttävä ja värikäs naisten viikkolehtien hohdokas klassikko, joka johdattaa matkalle naisten elämään ja maailmaan.

Naistenlehtien klassikko on elämänsä vauhdissa, mistä osoituksena, että sekä sen irtonumero- että tilausmyynti on kasvussa. Mikä sitten on Annan salaisuus? Se, että siinä näkyy naiseuden koko kirjo ja ylistys. Se on yhä useammalle naiselle viikon kohokohta, johon jää koukkuun.

Lehti sisältää syväluotaavia julkkishaastatteluja, tavallisten ihmisten selviytymistarinoita, lifestyle-vinkkejä, reportaaseja, haaveita ja unelmia.

Lifestyle-osiossa käsitellään muotia, pukeutumista, kauneutta, ruokaa, sisustusta, hyvää oloa, uutisia ja ostosvinkkejä. Pinnalla-ajankohtaispalstalla kerrotaan viikon kulttuuritärpit ja ajan ilmiöt.

Anna on viikon virkistävin energialataus, joka kertoo mitkä ovat ensi viikon puheenaiheita kahvipöydissä. Se ottaa kantaa ja puhuu asioista niiden oikeilla nimillä. Lehden keskiössä ovat lukijat, joiden arjessa ja juhlassa se haluaa olla mukana. Sen sisältö kietoutuu ympärille tavalla tai toisella.

Lehti on saatavilla irtonumeromyynnissä kautta maan sekä tilattavissa kotiin tai lahjaksi eri pituisilla tilausjaksoilla. Kestotilaajat saavat kaupan päälle digitaaliset näköislehdet, jotka ovat luettavissa tietokoneella, tabletilla ja älypuhelimella.

Annan historiaa

Anna on perustettu vuonna 1963. Vuonna 1951 Kirsti Lyytikäinen aloitti toimittajana Yhtyneiden Kuvalehtien Seura-lehdessä. Muutamaa vuotta myöhemmin hän avioitui Olli Lyytikäisen kanssa, joka oli perustamassa uutta naistenlehteä – Annaa.

Kirsti Lyytikäinen päätti siirtyä aviomiehensä yhtiöön ja aloitti Annan päätoimittajana. Yhtyneet Kuvalehdet ja Kustannusliike Apulehti solmivat yhteistyösopimuksen ja perustivat uuden kustannusyhtiön – A-lehdet. Vuonna 1971 Anna siirtyi A-lehdille.

Vuonna 1980 A-lehtien sopimus purettiin ja Anna siirtyi Yhtyneille Kuvalehdille (nykyinen Otavamedia).

Katso myös

  • Verkkosivut – Uutisia, artikkeleja, keskustelupalsta ja blogeja. Sivuston aihealueita ovat muoti & kauneus, liikunta & terveys, suhteet, horoskoopit ja seksi. Sieltä löytyy myös suosittuja blogeja, kuten Adalmina's Secret, In my ballerines, Jenni Ukkonen, Kia Karin, Martina Aitolehti ja Nina Ioanna.
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
Kenelle?

Kaikille naisille, erityisesti 35+

Ilmestyy

Joka torstai. 52 numeroa vuodessa

Julkaisija

Otavamedia Oy

Päätoimittaja

Emma Koivula

Ensimmäinen numero

1963

Levikki

89 141 (LT 2014)

Lukijamäärä

276 000 (KMT K15)

Lukijaprofiili

84 % naisia, 16 % miehiä, suurin lukijaryhmä 45-64 -vuotiaat

Irtonumero

4,95 € (Lehtipiste)

ISSN

0355-3035

Maa

Suomi

Kieli

suomi

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram