Dagens Media

Mediakenttä muuttuu koko ajan monimutkaisemmaksi – viestintä on jatkuvaa ja asiakkaat muuttavat käyttäytymistään entistä nopeammin.

Dagens Media on ruotsalainen markkinointi- ja media-aloihin keskittynyt lehti, josta saat uusia käyttäytymismalleja ja kanavia sekä opit saamaan maksimaalisia tuloksia kommunikaatiosta.

Ei saatavilla*

* Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole voimassa olevaa tarjousta tästä lehdestä. Ole hyvä ja tutustu muihin loistaviin lehtitarjouksiin alla. :)

Dagens Media logo

Dagens Media on aikakauslehti ja verkkosivusto, joka on keskittynyt markkinointi- ja media-aloihin. Lehden päätoimittaja ja vastaava julkaisija on Fredrik Svedjetun. Toimitusjohtaja on Mathias Kallio.

Dagens Median perustivat lokakuussa 2001 Rolf van den Brink, Mathias Kallio ja Henrik Meerburg. Tavoitteena oli luoda aikakauslehti, joka helpottaisi markkinointikommunikaatiota ja jonka avulla mediaostajat pysyisivät alan suuntausten mukana. Vuodesta 2007 Dagens Media on ollut Talentum Median kokonaan omistama tytäryhtiö. Talentum julkaisee Ruotsissa muun muassa Affärsvärlden-, Ny Teknik-, Lag&Avtal-, Arbetarskydd- och Konsultguiden-lehtiä.

Dagens Median painettu versio ilmestyy keskiviikkoisin ja 22 kertaa vuodessa. Sen levikki on noin 3 900 ja sillä on noin 22 000 lukijaa. Lehden kohderyhmiä ovat markkinointi-, mainonta-, tuote- ja viestintäpäälliköt, mediakonsultit, projektipäällikköt, mainonnan suunnittelijat, mediaväki sekä PR- ja tapahtuma-aloilla työskentelevät ihmiset.

Lehden verkkosivuilla julkaistaan nopeita mediauutisia viitenä päivänä viikossa. Sivuilta löytyy myös aikakirjoja, blogeja ja web-TV. KIA Indexin mukaan sivustolla on yli 100 000 viikoittaista kävijää.

Lehti media- ja markkinointialojen päättäjille

Dagens Media kirjoittaa eri medioista ja markkinoinnista päättäjille, jotka haluavat seurata media- ja viestintäalojen kehitystä. Lehdessä ja sen digitaalisilla alustoilla julkaistaan nopeita uutisia, syväanalyysejä ja artikkeleja sekä nostetaan esiin nykypäivän monimutkaisen median haasteita.

Monet media-asiantuntijat, markkinointipäälliköt ja mainostoimistot pitävät Dagens Mediaa alan parhaana julkaisuna, joka kehittää ammattiosaamista ja liittää yhteen mediaostoalustoja. Nämä tekevät Dagens Mediasta luonnollisen valinnan heille, jotka haluavat tavoittaa mainosostajat heidän oikeassa toimituksellisessa ympäristössään. Kaikki, jotka ovat kiinnostuneita media- ja kommunikaatiokysymyksistä saavat siitä uutta luettavaa.

Dagens Median sisältöä

Lehti kirjoittaa sisäisestä markkinoinnista, strategisesta markkinoinnista, käytännön markkinoinnista, teollisuusmarkkinoinnista sekä myös B2B-markkinoinnista.

Dagens Media on uutispainotteinen ja instrumentaalinen, ostajan näkökulmasta kirjoitettu lehti, joka saa lukijat ymmärtämään, miten mediamarkkinat kehittyvät ja minkälaisia vaikutuksia sillä on yrityksen kommunikaatioon. Se tarjoaa uutisia, analyysejä, reportaaseja ja hyödyllisiä artikkeleja mediasta, mediastrategiasta, tuotemerkeistä ja markkinoinnista. Alan tuoreimmat uutiset joka päivä ja vuoden ympäri.

Kenelle?

Media- ja markkinointialojen ammattilaisille

Ilmestyy

22 numeroa vuodessa

Julkaisija

Dagens Media AB

Päätoimittaja

Fredrik Svedjetun

Ensimmäinen numero

1998

Levikki

3 900 (TS 2013)

Lukijamäärä

22 000 (Orvesto Näringsliv 2014)

Lukijaprofiili

63 % mieslukijoita, 37 % naislukijoita

Irtonumero

Ei irtonumeromyynnissä Suomessa

ISSN

1403-8498

Maa

Ruotsi

Kieli

ruotsi

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram