Marketing Week

Marketing Week on täydellinen lehti kaikille markkinoinnin parissa työskenteleville.

Se tarjoaa ensikäden uutisia ja syvällisiä analyysejä muutoksista suurimpien brändien strategioissa, tuotejulkaisuissa ja alan läpimurroissa. Lehden joka numero sisältää alan arvostetuimpien asiantuntijoiden mielipiteitä sekä artikkeleja, kolumneja, trendejä, työpaikkoja ja verkostoitumismahdollisuuksia.

Lehden tavoitteena on auttaa yrityksiä saavuttamaan markkinoinnin huippuosaamista sekä ymmärtämään kehittyvää teknologiaa ja omaksumaan siinä käytettyjä työkaluja. Se haluaa tarjota tietoa ja informaatiota esittelemällä ja oivaltavasti kritisoimalla, mutta myös juhlistamaan parasta markkinointia. Se ei tyydy vain kertomaan mitä tapahtuu, vaan selittämään miksi sillä on merkitystä.

Tilaa Marketing Week nyt suoraan kotiin tai työpaikalle kannettuna vuoden määräaikaistilauksena, joka sisältää 50 numeroa täynnä oivaltavaa ja inspiroivaa tietoa markkinoinnista!

Katso Marketing Week-lehtitarjous tästä ja tilaa lehti kotiin kannettuna edulliseen hintaan:

Tilaa Marketing Week lehti tarjoushintaan

Marketing Week on brittiläinen, viikoittain ilmestyvä liiketoiminnan erikoislehti, jonka toimitus sijaitsee Lontoossa. Sen perustivat maaliskuussa 1978 Graham Sherren, Campaign-lehden entinen päätoimittaja Michael Chamberlain ja Marketing Week Communications (MWC) -yrityksen aiemmin perustanut yrittäjä Anthony Nares. MWC perusti myöhemmin Creative Review- ja Design Week -lehdet. Myöhemin MWC sisällytettiin Centaur Communications -sisältöyhtiöön (nyk. Centaur Media), joka toimii lehden kustantajana ja julkaisijana. Marketing Week Live on Britannian suurin markkinointitapahtuma, joka järjestetään vuosittain Olympia-messukeskuksessa Lontoossa.

Markkinoinnin ytimessä

Marketing Week on mediabrändi, joka istuu tiukasti markkinointiyhteisön ytimessä. Se tarjoaa uutisia, trendejä, tietoa, työpaikkoja ja verkostoitumismahdollisuuksia markkinoinnin ammattilaisille.

Se on auttamassa yksityisiä ja yrityksiä saavuttamaan yhä haasteellisemmin saavutettavissa olevaa markkinoinnin huippuosaamista maailmassa, jossa budjetit ovat rajalliset ja kanavia on enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Varmistaakseen sijoitetun pääoman tuoton, täytyy markkinoijien ymmärtää ja osata käyttää kehittyvää teknologiaa sekä omaksua uusimmat analysoinnin, monitoroinnin ja mittaamisen työkalut.

Parasta markkinointia alan ammattilaisille

Marketing Week on osa Centaur Marketing -brändiä, joka vie sinut markkinoinnin ja luovan yhteisön sydämeen tarjoamalla tietoa ja inspiraatiota nykypäivän vaikutusvaltaisille ja moderneille markkinoinnin, median, luovien ja PR-alojen ammattilaisille.

Jo yli 35 vuoden ajan on Marketing Week dokumentoinut ja edistänyt markkinoinnin nousua tarjoamalla kriittisiä resursseja lukijakunnalleen. Se on sitoutunut esittelemään, kritisoimaan ja juhlistamaan markkinoinnin huippuosaamista kaikilla alustoilla: printissä, digitaalisessa mediassa ja live-tapahtumissa.

Brändin persoonallisuus on harkitseva, mutta kokenut, ammattitaitoinen ja kriittinen, mutta aina valmiina juhlistamaan parasta markkinointia. Se ei tyydy vain kertomaan, mitä tapahtuu, vaan myös selittämään miksi sillä on merkitystä.

Lehden sisältö

Marketing Week on ainoa aikakauslehti, joka keskittyy senior asiakaspuolen markkinointiin. Lehden sisältö kattaa syvälliset analyysit markkinoinnin suunnittelusta uutisiin, senior markkinoijien mielipiteitä kohtaamistaan haasteista ja ratkaisuja niihin, trendit ja datan kaikilta sektoreilta sekä käytännön vinkkejä markkinointitaktiikan suunnitteluun.

Yksinkertaisesti sanottuna: Kaikkea mitä nykypäivän markkinoidan täytyy tietää, helposti sulateltavassa muodossa.

Lehden entiset päätoimittajat

  • Michael Chamberlain (1978-1980)
  • Stephen Foster (1980-1983)
  • Howard Sharman (1983-1988)
  • Stuart Smith (1988-2008)
  • Mark Choueke (2009-2012)
  • Ruth Mortimer (2012-2014)
  • Russell Parsons (2014-)

Marketing Week logo

Katso myös:

Kenelle?

Markkinoinnin ammattilaisille

Ilmestyy

50 numeroa vuodessa

Julkaisija

Centaur Media

Päätoimittaja

Russell Parsons

Ensimmäinen numero

maaliskuussa 1978

Levikki

20 000

Lukijamäärä

yli 53 000

Irtonumero

Ei irtonumeromyynnissä Suomessa

ISSN

0141-9285

Maa

Iso-Britannia

Kieli

englanti

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram