Adweek

Adweek-lehti tarjoaa markkinoinnin, median ja mainonnan ammattilaisille uutisia ja informaatiota, jota et löydä mistään muualta. Joka numerossa kattavaa ja syvällistä mediasisältöä maailman parhailta tutkivilta journalisteilta ja toimittajilta.

Lisäksi lehti sisältää henkilökuvia ja haastatteluja, oivalluksia, analyysejä, kritiikkiä, kehityssuuntia, ajatusjohtajuutta ja yritysstrategioita.

Ei saatavilla*

* Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole voimassa olevaa tarjousta tästä lehdestä. Ole hyvä ja tutustu muihin loistaviin lehtitarjouksiin alla. :)

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , ,

Adweek on viikoittain ilmestyvä yhdysvaltalainen mainosalan ammattilehti, joka ilmestyi ensimmästä kertaa 1978. Adweek kattaa luovuuden, asiakassuhteet, kansainvälisen mainonnan, asiakasarvostelut ja uudet kampanjat. Vuosikymmenten aikana lehden fokus on siirtynyt useaan otteeseen muun muassa kaapelitelevision, provisiopalkkioiden ja internetin tulojen ja menojen myötä. Mediabistro Holdings myi Adweekin Beringer Capitalille vuonna 2016.

Adweek julkaisee myös mainontaan ja tiedotusvälineisiin liittyviä blogeja, kuten AdFreak-blogia ja Adweek Blog Networkia. Adweek on toiseksi suurin mainosalan ammattilehti, heti Advertising Agen jälkeen.

Adweekin sisältöä

Lehti kattaa tuoreimmat uutiset sekä trendit mediassa, markkinoinnissa, mainonnassa ja teknologiassa. Oivalluksia, analyysejä, kehityssuuntia ja ajatusjohtajuutta. Adweek yhdistää brändit median vaikutusvaltaisimpaan yleisöön – alan johtajiin, jotka luovat ja rakentavat brändejä, muokkaavat yritysstrategioita sekä ajavat teknologiaa ja kulttuuria eteenpäin. Adweek pitää alan ajan tasalla ja tietoisena koko päivän, joka päivänä ja kaikilla alustoilla.

  • Tietopisteet – Trendit numeroina, mukaansa tempaavia infografiikoita ajankohtaisesti trendistä, uutisesta tai aiheesta asiaankuuluvien tietojen ja analyysien kera.
  • Q&A – Uutisiin pääsevien julkisuuden henkilöiden haastatteluja sekä hauskoja kurkituksia heidän tapoihin ja riippuvuuksiin.
  • Liikkujat – Kahdenkeskisiä haastatteluja urallaan etenevien median huippuosaajien kanssa. Näkemyksiä siitä, mitä he haluavat uudessa asemassaan saavuttaa ja miten.
  • Näkökulmia – Toimitus analysoi ikonisten tuotemerkkien alkuperiä, niiden kasvua tunnetuiksi brändeiksi sekä niiden luojia. Miksi ja miten brändi selviää ajasta ja tulee osaksi pysyvää kulttuurimaisemaa.
  • Muotokuvia – Mistä saat tietoa alan tekijöistä. Miten ja miksi he tekevät mitä tekevät.
  • Nousussa – Mikä on kuuminta juuri nyt mediassa? Näkemyksiä mediaan, markkinointiin ja mainontaan – ihmiset, ohjelmat ja ennustukset, joista kaikki puhuvat ja miksi.
  • Ääni – Mitä on tuon mainostrendin takana? Alan ajatusjohtajat kertovat mielipiteensä mediaan ja markkinointiin vaikuttavista kysymyksistä sytyttääkseen keskustelua yhteisössä.

Adweekin jakamat palkinnot

Adweek jakaa vuosittain tunnustusta ja palkintoja ansioituneille mainostoimistoille ja yksityishenkilöille.

  • Vuoden mainokset – Vuoden 10 viihdyttävintä ja kiehtovinta kaupallista mainospätkää.
  • Adweek 50 – Listaus alan 50 avainhenkilöstä, jotka saavat yritystensä pyörät pyörimään.
  • Vuoden mainostoimisto – Vuoden merkittävimmät työt tuottaneet mainostoimistot.
  • Brändinero – Vuoden luovimmat, innovatiivisimmat ja menestyksekkäimmät brändimarkkinoijat.
  • Luova 100 – Listaus koko luovan alan huippuosaajista markkinointialalla.
  • Kuuma lista – Tunnustusta kirkkaimmille ja kuumimmille mainostajille printissä, digitaalisessa ja tv-mediassa.
  • Vuoden mediatoimisto – Alan hienoimpien mediatoimistojen juhlaa.
  • Media All-Stars – Lahjakkaimmat ja innovatiivisimmat mediatoimistojen johtajat vuosittain.
  • Vuoden mediasuunnitelma – Mediatoimistojen parhaat mediasuunnitelmat ja niiden toteutukset ympäri maailmaa.
  • Isaac-projekti – Kunnioittaa keksijöitä, jotka laajentavat mahdollisuuksia mediaa, mainontaa, markkinointia ja teknologiaa muuttavien konseptien ja tuotteiden avulla.
  • Power List – Vaikutusvaltaisimpien, innovatiivisimpien ja tehokkaimpien toimitusjohtajien listaus median, markkinoinnin ja teknologian aloilla.
  • Nuoret vaikuttajat – 20 alle 40-vuotiasta, jotka ovat saavuttaneet asioita mainonnan, markkinoinnin, median ja teknologian aloilla.

Katso myös:

Ilmestyy

viikoittain, 45 numeroa vuodessa

Julkaisija

Mediabistro Holdings

Päätoimittaja

James Cooper

Ensimmäinen numero

1978

Levikki

157 500

Lukijamäärä

-

Lukijaprofiili

-

Irtonumero

Ei irtonumeromyynnissä Suomessa

ISSN

0199-2864

Maa

Yhdysvallat

Kieli

englanti

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram