Red

Red-aikakauslehti tuo sinulle esiin elämän parhaat puolet: joka numero on täynnä kaikkea, mitä tarvitset näyttääksesi ja tunteaksesi itsesi upeaksi!

Upeaa muotia, jota voit käyttää, kauneusvinkkejä, jotka saavat sinut hohtamaan, inspiroivaa sisustusta sekä älykkäitä kirjoituksia sinulle tärkeistä aiheista.

Red-lehti tilattavissa nyt myös Suomeen joko itselle tai lahjaksi painettuna ja kotiinkannettuna, digitaalisena näköisversiona tai yhdistelmätilauksena!

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , ,

Red-lehden logo

Red – Kuukausittain ilmestyvä brittiläinen naistenlehti

Red (alkuperäinen nimi RED magazine) on brittiläinen kuukausittain ilmestyvä naistenlehti. Se perustettiin vuonna 1998 ja se on osa Hearst Magazines UK -konsernia.

Red-lehti keskittyy erityisesti muotiin, kauneuteen, sisustukseen, hyvinvointiin ja lifestyleen liittyviin aiheisiin. Lisäksi se tarjoaa artikkeleja ajankohtaisista trendeistä, julkkiksista, matkailusta ja ruoasta.

Redin keskeiset ominaisuudet ja sisällöt

  • Muoti ja kauneus. Red tunnetaan kattavista muoti- ja kauneusartikkeleistaan, joissa esitellään uusimpia trendejä, annetaan tyylivinkkejä ja arvostellaan ajankohtaisia tuotteita.
  • Sisustus. Lehdessä on usein juttuja sisustuksesta ja kodin uudistamisesta tarjoten inspiraatiota ja käytännön vinkkejä lukijoilleen.
  • Hyvinvointi. Myös terveys ja hyvinvointi ovat Redillä tärkeitä teemoja. Siinä käsitellään aiheita, kuten liikunta, mielenterveys, ravitsemus ja itsensä kehittäminen.
  • Lifestyle. Red tarjoaa lukijoilleen myös monipuolista lifestyle-sisältöä esimerkiksi matkailusta, ruoanlaitosta ja viihteestä.

Kohderyhmänä naiset

Red-aikakauslehti on suunnattu pääasiassa naisille, jotka arvostavat laadukasta journalismis ja inspiroivaa sisältöä.

Sen lukijakunta koostuu aikuisista naisista, jotka ovat kiinnostuneita muodista, kauneudesta ja elämäntapaan liittyvistä asioista.

Verkkosivusto ja digitaalinen sisältö

Red-lehdellä on myös aktiivinen verkkosivusto Red Online, jossa julkaistaan sekä painetussa lehdessä julkaistuja artikkeleita että eksklusiivista digitaalista sisältöä.

Verkkosivusto tarjoaa lukijoille pääsyn uusimpiin artikkeleihin, videoihin ja blogeihin, ja se on keskeinen osa lehden digitaalista strategiaa.

Lehti on aktiivinen myös sosiaalisessa mediassa, kuten viestipalvelu X:ssä, YouTubessa, Facebookissa, Instagramissa ja Pinterestissä.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram