Heat

Ainutlaatuisista näkökulmistaan tunnettu Heat on pakollinen juorulehti kaikille, jotka seuraavat muotia ja haluavat keskustella siitä, mikä on cooleinta maailmassa juuri nyt. Sen jokainen numero on täynnä puhtaita juoruja julkkisten maailmasta, katsauksia tähtien tyyleihin sekä kansainvälistä viihdettä.

Tämä lehti on julkkisviikkolehtien legenda – humoristinen juorulehti, joka tarjoaa puhutuimpien julkkisten eksklusiivisia haastatteluja, skandaaleja ja tuoreimpia viihdemaailman uutisia. Muoti- ja kauneusosioissa puhuu todellinen, luotettu ja rehellinen ääni, joka testaa kaikki muoti- ja kauneustuotteet varmistaakseen, että lukijat saavat tietää vain parhaista tuotteista.

Heat-lehden joka numerossa:

  • Tuoreimmat julkkisuutiset
  • Koeajettua muotia ja kauneutta
  • Suositeltua katsottavaa ja luettavaa
  • Uusi lifestyle-osio, jossa matkailua, ruokaa ja liikuntaa
Ei saatavilla*

* Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole voimassa olevaa tarjousta tästä lehdestä. Ole hyvä ja tutustu muihin loistaviin lehtitarjouksiin alla. :)

Heat-lehden logo

Heat on brittiläinen viihdelehti, jota julkaisee saksalainen Bauer Media Group. Vuonna 2004 se oli yksi Britannian myydyimmistä aikakauslehdistä yli puolella miljoonalla lukijallaan. Lehti sekoittaa julkkisuutisia, juoruja, kauneusvinkkejä ja muotia, ja se on suunnattu pääasiassa naisille, vaikkei olekaan varsinainen naistenlehti. Lehdessä on myös elokuva- ja musiikkiarvosteluja, tv-listauksia ja tunnettujen julkkisten haastatteluja. Lehden päämaja sijaitsee Lontoossa.

Ehdoton julkkisviikkolehti

Viikoittain ilmestyvä Heat on pakollinen lehti kaikille julkkisten elämää tarkasti seuraaville. Se on määritellyt kokonaisen sukupolven ja seurannut julkkiksia säälimättömästi innovoidakseen, yllättääkseen ja ilahduttaakseen yleisöään. Olipa kyseessä sitten tuoreimmat julkkisuutiset verkossa, mobiilissa, radiossa tai viikkolehdessä, tarjoaa Heat säännöllisesti "voi luoja" -hetkiä. Sen ainutlaatuinen huumori, yksityiskohtien huomioiminen ja horjumaton omiastautuminen juoruamisen ilolle saa lukijat palaamaan aina takaisin.

Heat on brändi, joka määrää populaarikulttuurin tahdin ja johtaa keskustelua kuuluisuuksien maailman ympärillä.

Julkkikset

Heat on kuuluisuuksien maailman sykkivä sydän. Se johtaa ja muut seuraavat. Eksklusiivisia juttuja Taylor Swiftin ja Calvin Harrisin orastavasta romanssista, ensimmäiset kuvat Bruce Jenneristä bikineissä sekä viimeisimpiä Hollywoodin yli pyyhkiviä trendejä.

Muoti & kauneus

Heatin lukijoilla on pakkomielle vaatekaappeihinsa ja he luottavat lehteen, joka tarjoaa heille parasta, kauneinta ja kohtuuhintaista high street -muotia. Heat kertoo, miten juuri tuon julkkiksen tai tyylitietoisen lukijan lookki on mahdollista saavuttaa.

Viihde

Heatin kattava ja uskottava viihdeosio erottaa sen kilpailijoistaan. Viihteen asiantuntijatiimi kertovat lukijoille, mitä tv-sarjoja kannattaa katsoa ja mitkä tulevista elokuvista vaikuttavat kiinnostavimmilta – unohtamatta myöskään juttuja kulissien takaa, tärkeimpiä kirjajulkaisuja, parhaita podcasteja, sovelluksia, pelejä ja ruokaa.

Heatworld

Olennainen osa Heatin brändiä on Heatworld, joka johdattaa lehden lämpöä ja tarjoaa kosketuspisteitä viidellä alustalla; aikakauslehdessä, radiossa, tv:ssä, verkossa ja sovelluksessa. Heatworld puhuttelee yleisöään joka minuutti, tunti ja päivä kattaen kaiken ja jokaisen, joka sinun tulee tuntea viihdealalta. Ja paljon kissoja. Mutta pääasiassa caturdaynä eli lauantaina.

Heatworldin kautta voit ladata lehden digitaalisia versioita, kuunnella radiota ja katsella heat TV:tä. Miksi siis mennä mihinkään muualle?

Lehden historiaa

Heat perustettiin helmikuussa 1999 yleishyödyllisenä lehtenä. Toisin kuin Emapin (nyk. Bauer) muut lehdet, se ei ollut välitön menestys ja levikki jäi alle 100 000 kappaleen. Usean nopealla uudistuksen myötä lehdestä tuli vähemmän vakavahenkinen ja enemmän juoruihin orientoitunut lehti, jonka kohderyhmää olivat ennen kaikkea naiset. Tämä johti levikin nopeaan kasvuun.

Monet julkkisten väliset suhteet, kuten Jennifer Anistonin ja Brad Pittin välinen suhde, sekä realityohjelmat, kuten Big Brother ja Pop Idol, tulivat suosituiksi lehden kannalta juuri oikeaan aikaan auttaen täyttämään sen sivuja ihmisiä kiinnostavilla asioilla. Myyntihuippunsa se saavutti, kun Jade Goody koki muodonmuutoksen ja esiintyi kannessa ensimmäisen Big Brother 3 -komennuksensa jälkeen, sekä Big Brother 7:n jälkeen, kun Nikki Grahame ja Pete Bennett olivat eronneet.

Vuosina 2009-2010 Heat kampanjoi aktiivisesti Girls Aloud -yhtyeen Nicola Robertsin kanssa solariumien kieltämisestä alle 18-vuotiailta. Kampanja oli suuri menestys ja esitys hyväksyttyyn Britannian parlamentissa vuonna 2010.

Päätoimittajat

  • Barry McIlheney (1999–2000)
  • Mark Frith (2000–2008)
  • Julian Linley (2008–2009)
  • Sam Delaney (2009–2010)
  • Lucie Cave (2011–2012)
  • Jeremy Mark (2012-15)
  • Suzy Cox (2015-)

Lehdestä julkaistaan omaa painosta Etelä-Afrikassa.

Katso myös

Kenelle?

Julkkisten elämää tarkasti seuraaville

Ilmestyy

51 numeroa vuodessa

Julkaisija

Bauer Media Group

Päätoimittaja

Lucie Cave

Ensimmäinen numero

1999

Levikki

163 392 (ABC 2015)

Lukijamäärä

1 944 000

Lukijaprofiili

86 % naislukijoita, 14 % mieslukijoita, lukijoiden keski-ikä 30 vuotta

Irtonumero

3,30 € (Lehtipiste)

ISSN

1465-6264

Maa

Iso-Britannia

Kieli

englanti

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram