Harper's Bazaar

Harper's Bazaar on maailmankuulu yhdysvaltainen muotilehti, jota on julkaistu jo vuodesta 1967 lähtien. Se on tyyliresurssi kaikille naisille, jotka ostavat ensimmäisenä parasta — olipa se sitten rentoa vaatetusta tai korkealuokkaista huippumuotia.

Bazaar on hyvän maun välittäjä, joka tarjoaa hienostuneen näkökulman maailman muotiin, kauneuteen ja pop-kulttuuriin kerran kuukaudessa. Tyylillä, sisäpiiritiedolla ja ansaitulla auktoriteetilla.

Ei saatavilla*

* Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole voimassa olevaa tarjousta tästä lehdestä. Ole hyvä ja tutustu muihin loistaviin lehtitarjouksiin alla. :)

 

Harper's Bazaar logo

Harper's Bazaar on yhdysvaltalainen naisten muotilehti, jota julkaisee Hearst Corporation. Lehti pitää itseään tyyliresurssina "naisille, jotka ostavat ensimmäisenä parasta, rennoista vaatteista huippumuotiin."

Harper's Bazaar kokoaa yhteen valokuvaajat, artistit, suunnittelijat ja toimittajat, joiden tarkoituksena on tarjota hienostunut näkökulma maailman muotiin, kauneuteen ja populäärikulttuuriin kerran kuussa.

Hienostunut, tyylikäs ja provokatiivinen lehti on maailmankuulu muodin ja hyvän maun välittäjä naisille ympäri maailmaa. Tyylillä, auktoriteetilla ja sisäpiirin tiedolla Bazaar keskittyy muotiin ja kauneuteen kertomalla mikä on seuraavaksi uutta.

Harper's Bazaarista on 31 kansainvälistä painosta, sitä julkaistaan 54 maassa ja 21 eri kielellä. Suomeksi lehti ei vielä ilmesty, mutta sillä on yli 9 miljoonaa lukijaa ja sitä myydään yli 5 miljoonaa numeroa joka kuukausi.

Tehtävä

Aikakauslehti ei kestä pysymällä 147 vuotta paikallaan. Se elää vain keksimällä itsensä jatkuvasti uudelleen ja pyrkimällä ilahduttamaan, informoimaan ja inspiroimaan lukijoitaan.

Tämä on Harper's Bazaarin tarina. Se on muotia. Sekä visuaalinen muusa että saavutettavien tyylien verraton lähde, joka muuttaa odottamattoman himotuksi. Kuten se on ollut vuodesta 1867 lähtien.

Muualla netissä

Harper's Bazaarin nettisivuilla voit lukea muodista, kauneudesta, julkkiksista, kulttuurista ja shoppailusta.

Lehden sosiaalisen median profiilin löydät näistä linkeistä:

Lehden historiaa

Harper's Bazaar (aluksi nimellä Harper's Bazar) on perustettu vuonna 1867 ja se on Yhdysvaltain ensimmäinen muotilehti. Lehti on ollut koti useille kyvykkäille toimittajille, kuten sen perustajalle Mary Louise Boothille. Muita tunnettuja työntekijöitä ovat vuosien varrella olleet muun muassa:

  • Muotitoimittajat, kuten Carmel Snow, Diana Vreeland, Carrie Donovan ja Brana Wolf.
  • Valokuvaajat, kuten Louise Dahl-Wolfe, Diane Arbus, Robert Frank, Inez van Lamsweerde ja Craig McDean.
  • Kuvittajat, kuten Erté ja Andy Warhol.
  • Kirjoittajat, kuten Daisy Fellowes, Eleanor Hoyt Brainerd, Gloria Guinness ja Alice Meynell.

Perustamisestaan lähtien Harper's Bazaar ilmestyi viikoittain ja se oli suunnattu keski- ja yläluokkaisille naisille. Sanomalehtimuotoisessa lehdessä esiteltiin muotia muun muassa Saksasta ja Pariisista. Vasta vuodesta 1901 lähtien lehti alkoi ilmestymään kuukausittain, kuten nykyäänkin. Nykyään lehden omistaa Hearst Corporation, joka osti lehden vuonna 1913.

Kenelle?

Muodin edelläkävijöille

Ilmestyy

Kerran kuussa

Julkaisija

Hearst Corporation

Päätoimittaja

Glenda Bailey

Ensimmäinen numero

1867

Levikki

754 846 (AAM Statements 2014)

Lukijamäärä

Yli 9 miljoonaa

Lukijaprofiili

88,4 % naisia, 11,6 % miehiä. Lukijoiden mediaani-ikä 48,7 vuotta ja keski-ikä 48,4 vuotta (MRI 2014)

Irtonumero

9,60 € (Lehtipiste)

ISSN

0017-7873

Maa

Yhdysvallat

Kieli

englanti

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram