Glamour on naistenlehti, jota julkaisee Condé Nast Publications. Yhdysvalloissa vuonna 1939 perustetun lehden alkuperäinen nimi oli Glamour of Hollywood. Nykyään lehteä julkaistaan nykyään lukuisissa maissa ja suurimmassa osassa se ilmestyy kuukausittain. Lehden pääkohderyhmä ovat 18–49 -vuotiaat naiset.
Britannian Glamourin painos sai alkunsa huhtikuussa 2001, jossa lehteä kokeiltiin ensimmäistä kertaa käsilaukkukokoisessa muodossa. Lehden iskulause oli "sopii elämääsi ja käsilaukkuusi". Lehti järjestää joka vuosi syyskuussa Glamour-viikot. Tämän vuoksi lehdessä jaetaan alennuskuponkeja, joita voi käyttää muoti- ja kauneuskauppojen outleteissa. Britannian painoksen päätoimittajana on toiminut perustamisesta lähtien Jo Elvin.
Glamour on muodin määränpää, joka tuo uusia ideoita ja tyylejä haluttujen muotikuvausten ja shoppailusivujen kautta. Se tarjoaa lukijoille mahdollisuuden nähdä ja kokea maailman muotia kaikilla tasoilla ja kaikissa medioissa painetusta lehdestä digitaaliseen näköislehteen ja sosiaaliseen mediaan. Koska Glamour-naiset ovat vahvoja, cooleja ja itsevarmoja.
Se on myös kauneuden asiantuntija ja tarjoaa entistä enemmän kauneudelle omistettuja sivuja, koska lukijat suhtautuvat kauneuteen yhtä intohimoisesti kuin toimituskin. Joka numero on pullollaan uusimpia kauneusinnovaatioita, sisäpiirin vinkkejä ja aitoja käytännön neuvoja. Kauneus on erittäin demokraattista – jokainen voi tuntea jännitystä uudesta huulipunasta tai ihanasta hajuvedestä – ja Glamour haluaa jakaa salaisuutensa lukijoidensa kanssa.
Tutustu myös lehden verkkosivuihin ja sosiaalisen median profiileihin:
- Viralliset sivut (Britannian painos)