Café & King

King ja Café on loistava yhdistelmä, ja nyt voit tilata ne samassa paketissa. Saat vuoden aikana 5 numeroa King-lehteä ja 5 numeroa Café-lehteä!

King on puhdas miesten muotilehti, joka haluaa inspiroida ja informoida viihdyttävällä ja maskuliinisella tavalla.

Café on moderni ja laaja lifestyle-lehti miehille, joka sisältää palkittua journalismia, eksklusiivisia haastatteluja, Ruotsin kiinnostavimpia miehiä ja naisia, urheilua, vempaimia, huumoria ja parasta miesten muotia.

Café (aik. Café Magazine tai Magazine Café, usein vain Café) on Ruotsin johtava miesten muoti- ja lifestyle-lehti. Se tarjoaa joka kuukausi parhaat muotiostokset, tuoreimmat muotiuutiset ja varmimmat tyylivinkit – mutta myös runsaasti luettavia reportaaseja, perusteellisia dokumentaareja sekä Ruotsin kiinnostavimpien miesten ja naisten eksklusiivisia haastatteluja.

Cafén motto on "bästa läsningen och snyggaste modet" eli parasta luettavaa ja kuuminta muotia. Lehdelle on itsestäänselvää työskennellä Ruotsin parhaiden toimittajien ja kuvaajien kanssa. Lehteä julkaisee Aller Media. Sen toimitus sijaitsee Tukholmassa ja lehden päätoimittaja on Jonas Terning.

Café ilmestyy 12 kertaa vuodessa ja se on ruotsinkielinen. Lehti on ostettavissa irtonumerona Lehtipisteistä (irtonumerohinta 10,50 €/numero) tai tilattavissa Suomeen kotiin, työpaikalle tai lahjaksi puolen vuoden (6 numeroa), vuoden (12 numeroa) tai kahden vuoden (24 numeroa) määräaikaisella tilausjaksolla.

Aika rientää, eikö totta?

Uusia kanavia, uusia mahdollisuuksia ja uusia haasteita. Muutos on nopeaa, mutta niin kovin hauskaa.

Uskaltaaksesi sukeltaa digitaaliseen tulevaisuuteen tarvitset myös jotain pysyvää, jonka päällä seisoa. Ja juuri sitä – rohkeutta ajaa eteenpäin ja uskallusta pysyä paikoillaan – tarjoaa Café-lehti.

Painetun lehden lisäksi ihmiset ovat kiinnostuneita, mitä se tekee muissa paikoissa – Cafe.se tavoittaa yli 150 000 viikoittaista kävijää ja lehti on saavuttanut suurta suosiota myös Facebookissa ja Instagramissa.

Lehden pääaihealueita ovat muoti, tyyli, kulttuuri, dokumentaarit, henkilökuvat, populaarikulttuuri, koulutus, gadgetit, kellot, matkailu ja ruoka. Siinä on usein artikkeleja myös elokuvista, seksistä, musiikista, urheilusta, teknologiasta ja kirjoista. Lehteä voisi hyvin verrata yhdysvaltalaisiin Esquire- ja GQ-lehtiin.

Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa erilaisten näyttöjen edessä, minkä vastapainoksi he tarvitsevat aitoja kohtaamisia. Lehti on järjestänyt useana vuotena tapahtumia Cafén lukijoiden kanssa grillijuhlista muotiluentoihin. Tapaamiset ovat olleet vasta esimakua ja lisää tapahtumia, kuten lukijamatkoja, on luvassa jälleen tulevina vuosina. Lähde mukaan!

Café Magazinen historiaa

Cafén ensimmäinen numero ilmestyi toukokuussa 1990 ja sen kannessa esiintyi jalkapalloilija Glenn Hysén. Lehti oli suunnattu etupäässä uudelle metroseksuaalisukupolvelle. Alunperin lehteä julkaisi jo lakkautettu Rosenudde Publishing. Joulukuussa 1991 lehti siirtyi Hachette Sweden Ltd:n omistukseen.

Vuosien varrella lehden kannessa on esiintynyt enimmäkseen miespuolisia näyttelijöitä ja urheilupersoonia, kuten Sean Connery ja Mike Tyson. 1990-luvun puolivälissä kansitaiteessa esiintyi enimmäkseen naisia, enimmäkseen kuuluisia ruotsalaisia malleja. Esimerkiksi Victoria Silvstedt on esiintynyt lehden kannessa 10 kertaa.

Ruotsin menestyksen myötä lehdestä on tullut kohtalaisen suosittu myös Suomessa meidän ruotsinkielisen väestön keskuudessa. Cafén kokonaislevikki on noin 20 800, joista tilaajia on 9 700 (TS helår 2014).

Kenelle?

Tyylitietoisille miehille

Ilmestyy

10 numeroa vuodessa

Julkaisija

Aller Media AB

Päätoimittaja

Jonas Terning

Ensimmäinen numero

1990

Levikki

20 800, joista tilaajia 9 700 (TS helår 2014)

Lukijamäärä

83 000 (ORVESTO Konsument 2014)

Lukijaprofiili

68 % mieslukijoita, 32 % naislukijoita

Irtonumero

10,50 € (Lehtipiste)

ISSN

1101-2021

Maa

Ruotsi

Kieli

ruotsi

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram