Markkinointi & Mainonta

Markkinointi & Mainonta eli M&M on Suomen johtava media markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median äänenkannattaja. Lehti toiminut markkinoinnin ja myynnin asialla jo yli 20 vuotta.

Se tarjoaa laadukasta markkinointiasiaa joka toinen viikko ilmestyvässä lehdessään. Sisältö kattaa kaikki menestysketjun vaiheet tuoteideasta sen lanseeraukseen ja jälkimarkkinoinnista asiakassuhteiden hallintaan sekä uutisia ja kommentteja markkinoinnin ja mainonnan maailmasta.

Kuvaus

Markkinointi&Mainonta -lehden logo

Markkinointi & Mainonta (M&M tai verkkotunnuksen mukaan Marmai) on Alma Talentin julkaisema aikakauslehti, joka on suunnattu markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median ammattilaisille. M&M ilmestyy joka toinen viikko eli 22 kertaa vuodessa. Lehden levikki on alle 7 000 ja lukijamäärä 29 000 (KMT 2016).

Markkinointi & Mainonta -lehden perusti sen päätoimittajana ja kustantajana toiminut Kim Weckström vuonna 1994 lakkautettun Mainosuutiset-lehden tilalle. Alkuaikoina lehden taustavaikuttajiin kuuluivat muun muassa Marco Mäkinen ja Jari Sarasvuo. Lehti sai paljon huomiota julkaisemalla ensimmäisen kaupallisen verkkosivuston marmai.fi:n vuoden 1994 lokakuussa. Lehti tunnetaan myös mainos- ja mediatapahtumien järjestämisestä.

Markkinoinnin ja myynnin asialla jo yli 20 vuotta

Markkinointi & Mainonta on alansa johtava media markkinoinnin, mainonnan ja myynnin alueilla. Lehti tarjoaa korkeatasoista markkinointiasiaa joka toinen viikko ilmestyvässä printtilehdessä, tiuhaan päivittyvällä uutissivustollaan sekä korkealaatuisissa tapahtumissaan. Monikanavainen M&M tavoittaa yli 55 000 median ammattilaista.

Brändi ulottuu kolmeen kanavaan: printtiin, digitaalisiin medioihin ja tapahtumiin.

Markkinointi & Mainonta -lehti kattaa koko menestysketjun ideoista lanseeraukseen ja markkinoinnista asiakassuhteiden hallintaan.

Lehden päätoimittajana on toiminut Talouselämä-lehden päätoimittaja Reijo Ruokanen vuodesta 2010 lähtien. Muita pitkäaikaisia päätoimittajia ovat olleet muun muassa Petri Saraste (1999-2001) ja Seppo Määttänen (2000-2007).

Marmai.fi -verkkosivusto

Brändin verkkosivusto marmai.fi on nopeaan uutisointiin keskittynyt sivusto, jossa markkinointialan ammattilaiset käyvät keskustelua alan tapahtumista. Sivusto tarjoaa uutisia, kommentteja sekä useita suosittuja blogeja, kuten Ihmejuttuja, Laihon klinikka, Sosiaalinen sukellusvene, Kuningassisältöä ja Lämmöllä, Laaksonen.

Marmai.fi tavoittaa viikoittain 56 000 henkilöä (TNS Metrix 2017). Osa sivuston sisällöstä on vain rekisteröityneiden käyttäjien käytettävissä.

Katso myös toimituksen Twitter-profiili.

Lisätiedot

Kenelle?

Markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median ammattilaisille

Ilmestyy

Joka toinen viikko, 22 numeroa vuodessa

Julkaisija

Alma Talent Oy

Päätoimittaja

Reijo Ruokanen

Ensimmäinen numero

1994

Levikki

6 500 (jakelu 2017)

Lukijamäärä

29 000 (KMT 2016).

Irtonumero

Ei irtonumeromyynnissä

ISSN

1237-6655

Maa

Suomi

Kieli

suomi

TilaaLehti.fi logo
TilaaLehti.fi-sivusto tarjoaa parhaat lehtitarjoukset ja tilaajalahjat yli 600 kotimaiseen ja ulkomaiseen aikakaus- ja sanomalehteen sekä muihin julkaisuihin.
hello world!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram