Markkinointi & Mainonta (M&M tai verkkotunnuksen mukaan Marmai) on Alma Talentin julkaisema aikakauslehti, joka on suunnattu markkinoinnin, mainonnan, myynnin ja median ammattilaisille. M&M ilmestyy joka toinen viikko eli 22 kertaa vuodessa. Lehden levikki on alle 7 000 ja lukijamäärä 29 000 (KMT 2016).
Markkinointi & Mainonta -lehden perusti sen päätoimittajana ja kustantajana toiminut Kim Weckström vuonna 1994 lakkautettun Mainosuutiset-lehden tilalle. Alkuaikoina lehden taustavaikuttajiin kuuluivat muun muassa Marco Mäkinen ja Jari Sarasvuo. Lehti sai paljon huomiota julkaisemalla ensimmäisen kaupallisen verkkosivuston marmai.fi:n vuoden 1994 lokakuussa. Lehti tunnetaan myös mainos- ja mediatapahtumien järjestämisestä.
Markkinoinnin ja myynnin asialla jo yli 20 vuotta
Markkinointi & Mainonta on alansa johtava media markkinoinnin, mainonnan ja myynnin alueilla. Lehti tarjoaa korkeatasoista markkinointiasiaa joka toinen viikko ilmestyvässä printtilehdessä, tiuhaan päivittyvällä uutissivustollaan sekä korkealaatuisissa tapahtumissaan. Monikanavainen M&M tavoittaa yli 55 000 median ammattilaista.
Brändi ulottuu kolmeen kanavaan: printtiin, digitaalisiin medioihin ja tapahtumiin.
Markkinointi & Mainonta -lehti kattaa koko menestysketjun ideoista lanseeraukseen ja markkinoinnista asiakassuhteiden hallintaan.
Lehden päätoimittajana on toiminut Talouselämä-lehden päätoimittaja Reijo Ruokanen vuodesta 2010 lähtien. Muita pitkäaikaisia päätoimittajia ovat olleet muun muassa Petri Saraste (1999-2001) ja Seppo Määttänen (2000-2007).