King

King on Ruotsin ainoa pelkästään miehille suunnattu muotilehti. Se inspiroi ja seuraa uusimpia trendejä muodin, elokuvien, musiikin, treenaamisen, tuoksujen ja ihonhoitotuotteiden saralla. Lehdestä pääset lukemaan myös suurimpien tähtien haastatteluja sekä mielenkiintoisia juttuja teknologiasta, sisustuksesta, ruoasta, juomasta ja matkailusta.

Lehti on ruotsinkielinen ja se ilmestyy 12 kertaa vuodessa. Joka numero sisältää jopa 164 sivua muotia, uutisia, tyylivinkkejä ja trendejä. Tilaa itselle tai lahjaksi!

Ei saatavilla*

* Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole voimassa olevaa tarjousta tästä lehdestä. Ole hyvä ja tutustu muihin loistaviin lehtitarjouksiin alla. :)

Osastot: , Avainsanat tuotteelle , ,

King (myös King Magazine) on vuonna 2005 perustettu ruotsalainen miesten muotilehti, jonka lukijoista noin 20 prosenttia on naisia. Lehteä julkaisee Egmont Publishing. Se ilmestyi aluksi 10 kertaa vuodessa ja vuodesta 2008 lähtien kuukausittain. Vuonna 2006 King voitti Ruotsissa Vuoden aikakauslehti -palkinnon ja vuonna 2008 lehden AD Niklas Wendt Vuoden AD -palkinnon.

Vuodesta 2008 lähtien King on julkaissut omia vaatemallistoja yhteistyössä perinteisten muotialan toimijoiden kanssa. Lehden kolme suurinta ja pitkäaikaisinta yhteistyöbrändiä ovat Brothers, Oscar Jacobson ja Jofama.

Lehden päätoimittaja, vastaava julkaisija ja perustaja on kirjailija ja tyylitaituri Per Nilsson, joka on kirjoittanut muun muassa kirjat Snyggt – en stilguide för män (2001), Modekompassen för män ja Manualen – 365 stiltips för män.

Viihdyttävä muotilehti miehille

King on muotilehti miehille, joka inspiroi ja informoi miesten muodista viihdyttävällä ja maskuliinisella tavalla (joka ei ole naisellinen tai stereotyyppinen). Se vastaa tyylikysymyksiin, joista monet eivät uskalla kysyä.

King Magazinen maailmassa muoti on kokoelma nykyaikaista ilmaisua ja taidetta. Lehden aiheet, kuten tuoksut, ihonhoito, sisustus ja digitaalinen maailma, ovat siksi sen itsestään selvää sisältöä. Lehdessä käsitellään myös muita aiheita, kuten autoja, ruokaa, juomaa, elokuvia, musiikkia ja matkailua.

Lehti ilmestyy 12 kertaa vuodessa ja se on suunnattu kaikille urbaaneille miehille, jotka haluavat tehdä vaikutuksen muihin ja tietää enemmän muodista, mutta eivät mistä etsiä. Sen pääkohderyhmää ovat 20-35 -vuotiaat miehet.

Katso myös:

Kenelle?

Urbaaneille, muodista kiinnostuneille miehille

Ilmestyy

Kuukausittain, 12 numeroa vuodessa

Julkaisija

Egmont Publishing AB

Päätoimittaja

Per Nilsson

Ensimmäinen numero

2005

Levikki

22 100

Lukijamäärä

-

Lukijaprofiili

80 % mieslukijoita, 20 % naislukijoita

Irtonumero

8,60 € (Lehtipiste)

ISSN

-

Maa

Ruotsi

Kieli

ruotsi

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram