Food Network Magazine

Tavalla, johon muut ruokalehdet eivät pysty, tuo Food Network Magazine intohimoa, hauskuutta ja persoonallisuuksia ruokapöydän ympärille. Se on ainoa nautiskeluteeman lehti, joka tarjoaa ennennäkemättömän mahdollisuuden päästä seuraamaan Yhdysvaltojen suosituimpien tv-kokkien ruoanlaittoa hauskalla ja leikkisällä tavalla.

Lehden jokaisessa numerossa esiintyy useita Food Networkin lahjakkuuksia, joiden ohjelmien kulisseihin ja keittiöihin lukijat pääsevät kurkistamaan.

Lisäksi lehdessä esitellään loistavia keittiövälineitä, ruokatuotteita, uusia ravintoloita, alkuperäisiä reseptejä ja parhaita ruokia kaikkialta Amerikasta. Food Network Magazine puhuttelee kaikkia ruokaa rakastavia iästä ja kokemuksesta riippumatta, tarjoamalla sivuittain helppoja reseptejä ja vinkkejä viihdyttämiseen.

Ei saatavilla*

* Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole voimassa olevaa tarjousta tästä lehdestä. Ole hyvä ja tutustu muihin loistaviin lehtitarjouksiin alla. :)

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , ,

Food Network Magazine logoFood Network Magazine on kuukausittain ilmestyvä yhdysvaltalainen ruoka- ja juomalehti, jonka perustivat Hearst Comporation ja Scripps Networks Interactive. Lehti pohjautuu jälkimmäisen suosittuun Food Network -televisiokanavaan. Lehti sai alkunsa vuonna 2008, jolloin siitä painettiin kaksi testinumeroa. Ensimmäinen virallinen numero ilmestyi kesäkuussa 2009. Nykyään lehti tavoittaa 5 miljoonaa lukijaa ja sen kokonaislevikki on 1,7 miljoonaa kappaletta. Food Network Magazine ilmestyy 10 kertaa vuodessa.

Food Network on ainutlaatuinen lifestyleverkosto, johon kuuluu foodnetwork.com -verkkosivusto ja aikakauslehti, jotka yhdistävät lukijoita ruoan voimalla ja ilolla. Verkosto pyrkii olemaan katsojien ja lukijoiden paras ystävä, joka on sitoutunut johtamaan opettamalla ja inspiroimalla kykyjen ja asiantuntemuksen kautta. Food Network levittyy yli 100 miljoonaan yhdysvaltalaiseen kotiin ja sen verkkosivuilla vierailee yli 9,9 miljoonaa uniikkia kävijää kuukausittain.

Food Network Magazine tarjoaa

  • Yli 100 reseptiä joka numerossa kaikkiin tilanteiseen.
  • Irrotettava reseptivihko, jossa 50 reseptiä joka kuukausi twistillä.
  • Ruoanlaitto- ja viihdytysvinkkejä kaikilta Food Networkin tähdiltä.
  • Ruokauutisia innovatiivisista keittiötyökaluista ja -gadgeteista sekä kaikki uusimmat ruokatrendit.
  • Parhaat ruokapaikat ja -suositukset koko maassa.
  • Ilmestyy joka toinen kuukausi (10 numeroa vuodessa).
  • Tilausvahvistus postikortilla 2-3 viikkoa tilauksesta.

Lehden historiaa

Lokakuussa 2008 Hearst ilmoitti aloittaneensa yhteistyön Scripps Networksin kanssa rakentaakseen Food Network Magazinen. Rachael Ray Every Day -lehdessä aiemmin työskennelleestä Maile Carpenterista tuli Food Network Magazinen ensimmäinen päätoimittaja. Lehti aloitti mainostajille alunperin luvatulla 300 000 kappaleen painoksella, mutta internetin ja television luoman merkittävän lukijamäärän kasvun ansiosta painos nostettiin 1,25 miljoonaan jo yhdeksän ilmestyneen numeron jälkeen (2009-2010).

Lehden sisältöä

Lehden joka numerossa esiintyvät Food Networkista tuttuja kasvoja, sekä vilkaisuja heidän ohjelmiinsa ja keittiöihinsä kulissien takaa. Lehdessä esitellään myös keittiötyökaluja, ruokatuotteita, uusia ravintoloita, reseptejä sekä ruokia kaikkialta Yhdysvalloista.

Lehdessä ovat esiintyneet muun muassa seuraavat kokit: Alton Brown, Guy Fieri, Bobby Flay, Ina Garten, Michael Symon, Melissa d'Arabian, Rachael Ray, Tyler Florence, Ellie Krieger, Ted Allen, Morimoto, Aida Mollenkamp, Anne Burrell, Aarón Sanchez, Jose Garces, Pat Neely, Sunny Anderson ja Nigella Lawson.

Food Network Magazine on saanut ensimmäisten vuosien aikana useita journalistipalkintoja.

Lehti ei ole Suomessa irtonumeromyynnissä, mutta sen voi tilata kotiin kannettuna vuoden määräaikaistilauksena, joka sisältää 10 numeroa.

Lisätietoa lehdestä löydät sen verkkosivuilta. Tuotekuvauksen lähteenä käytetty englanninkielistä Wikipediaa.

Kenelle?

Ruokaa ja ruoanlaittoa rakastaville

Ilmestyy

10 numeroa vuodessa

Julkaisija

Hearst Corporation

Päätoimittaja

Maile Carpenter

Ensimmäinen numero

2008

Levikki

1 790 032 (AAM 2016)

Lukijamäärä

13,5 miljoonaa (kaikki alustat yhteensä)

Lukijaprofiili

72 % naislukijoita, 28 % mieslukijoita, lukijoiden mediaani-ikä 43 vuotta (Media Kit 2016)

Irtonumero

Ei irtonumeromyynnissä Suomessa

ISSN

1944-723X

Maa

Yhdysvallat

Kieli

englanti

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram