Woman's Weekly on brittiläinen naisten viikkolehti, jota julkaisee Time Inc. UK. Lehteä myydään yli 340 000 kappaletta viikoittain.
Vuonna 1911 perustettu Woman's Weekly on ollut menestyksekäs naistenlehti jo yli 100 vuotta. Lehden pääaihealueita ovat koti, perhe ja aikuisen naisen elämä. Se tarjoaa terveysneuvoja ja käytännön vinkkejä, miten tuntea olonsa hyväksi missä iässä tahansa. Lisäksi lehdessä on kauneus- ja muotivinkkejä. Sen tarkoitus on antaa naisille itseluottamusta innostamalla heitä kokeilemaan uusia heille sopivia trendejä.
Woman's Weekly pyrkii inspiroimaan lukijoitaan luovaan ruoanlaittoon sekä tarjoamaan ideoita kodin sisustukseen, puutarhanhoitoon ja käsitöihin. Joka viikko lehdessä on myös vähintään yksi fiktiivinen tarina ja hyväntuulisia tarinoita. Lehden omien sanojen mukaan se on "aikuisen naisen opas moderniin elämään".
Marraskuussa 2011 lehti juhli 100-vuotisjuhlaansa julkaisemalla tarkan näköispainoksen ensimmäisestä numerostaan. Päätoimittaja Diane Kenwood on kertonut, että lehti perustettiin vuonna 1911 vetoamaan kasvavaan joukkoon toimistotyöntekijöitä, jotka kaipasivat lehteä luettavaksi päivittäisille matkoilleen junassa, raitiovaunuissa ja busseissa.
Woman's Weekly pitää hallussaan maailman pisimmän neulotun lipun ennätystä Guinnessin ennätystenkirjassa. Yli 900 lukijaa neuloi yli 13 000 kolmiota 300 000 metristä villaa. Lipun pituus oli 3,2 kilometriä.
Seuraa Woman's Weeklyä myös sosiaalisessa mediassa:
Lähteet: womansweekly.com, timeincuk.com, Wikipedia