Viva

VIVA on rohkea ja lämminhenkinen lifestyle-lehti aktiivisille aikuisille: heille, jotka ovat vielä työelämässä ja heille, jotka ovat siitä jo luopuneet. Heille, joille lukeminen on yksi suurimmista nautinnoista. Heille, jotka kuuluvat suurten ikäluokkien onnelliseen sukupolveen ja joilla vihdoinkin on omaa aikaa!

Lehti elää mukana lukijoidensa vapaudessa ja ammentaa juttunsa todellisesta eletystä elämästä. Syvälliset henkilöjutut kertovat tavallisista ihmisistä heidän iloineen ja suruineen, suurista tunteista, muistoista menneistä ja tulevista unelmista.

Viva tarjoaa arvokasta hyötytietoa taloudesta, terveydestä, pukeutumisesta, kauneudesta, kulttuurista, matkailusta ja säästämisestä. Lehti kannustaa liikkumaan, pitämään itsestä huolta ja nauttimaan täysillä elämästä. Mukana tietysti myös suositut ristikot ja tuplaristikot.

Katso Viva-lehtitarjous tästä ja tilaa lehti kotiin kannettuna edulliseen hintaan:

Tilaa VIVA-lehti tarjoushintaan

Viva on aktiivisille aikuisille suunnattu, kerran kuussa ilmestyvä yleisaikakauslehti, joka tarjoaa monipuolista ja kiinnostavaa sisältöä elämän kaikilta aloilta. Lehteä julkaisee Otavamedia Oy ja sen päätoimittaja on Erkki Meriluoto. Aiemmin tehtävässä ovat toimineet Saija Hakoniemi, Riitta Lehtimäki ja Kaisa Peutere. Lehteä on julkaistu vuodesta 2005 lähtien. Vivan levikki on 41 474 (LT 2014) ja sillä on 114 000 lukijaa (KMT 2016).

Vihdoinkin omaa aikaa

Viva on suunnattu naisille ja miehille keski-iästä ylöspäin. Heille, jotka ovat vielä työelämässä ja heille, jotka ovat siitä jo luopuneet. Heille, joille lukeminen on elämän suurimpia nautintoja. Heille, jotka kuuluvat suurten ikäluokkien onnelliseen sukupolveen ja joilla vihdoinkin on omaa aikaa!

Lämminhenkinen ja rohkea lifestyle-lehti on sekoitus syvällistä sisältöä ja kevyttä hyötytietoa, josta on oikeasti hyötyä elämässä. Artikkelien aihepiirit liikkuvat muodin, kauneuden, terveyden, hyvinvoinnin, liikunnan, ravinnon, kulttuurin, matkailun, asumisen, talouden, säästämisen, eläkkeen, vakuutusten ja perintöasioiden ympärillä.

Lehti elää mukana lukijansa vapaudessa. Se tarjoaa vinkkejä matkailuun, puutarhanhoitoon, ruokahetkiin, pukeutumiseen, asumiseen, kodin laittamiseen, harrastuksiin – unohtamatta myöskään ihanaa turhuutta. Viva kannustaa liikkumaan, pitämään itsestään huolta ja nauttimaan täysillä elämästä kaikissa muodoissa. Reportaasit pursuavat nostalgiaa ja yhteisiä kokemuksia, henkilöjutut käsittelevät asioita suoraan ja kiertelemättä.

Vivan lähestysmiskulma asioihin on ihmiskeskeinen – sille jokainen ihminen on tarinan arvoinen. Lehti on lukijoilleen yhtä lailla niin kuuntelija kuin välittäjäkin. Se ei kerro miten pitää elää, vaan pyrkii kertomaan miten muut elävät ja minkälaisia valintoja he ovat elämässään tehneet. Jutut ammennetaan todellisesta elämästä iloineen ja suruineen.

Lehden perusajatus on yksilöllisyys. Vivassa jaetaan suuria tunteita, kerrotaan muistoja menneistä ja unelmoidaan tulevasta. Lehdessä nyt entistä enemmän toivottuja ristikoita, tuplaristikoita ja muuta mukavaa ajanvietettä.

Lehti on saatavilla irtonumeromyynnissä kautta maan sekä tilattavissa vuoden (13 numeroa) tai puolen vuoden (6 numeroa) tilausjaksolla. Kestotilaajat ovat aina etuasiakkaita, jotka saavat säännöllisin väliajoin etuja, kuten lahjalehtiä ja kirjalehtiä. Lehden ilmestymispäivät ja teemat 2024 löydät Mediakortit.fi -palvelusta.

Katso myös

Kenelle?

55+ naiset

Ilmestyy

Kerran kuussa, 12 numeroa vuodessa

Julkaisija

Otavamedia Oy

Päätoimittaja

Erkki Meriluoto

Ensimmäinen numero

2005

Levikki

41 474 (LT 2014)

Lukijamäärä

111 000 (KMT K15)

Lukijaprofiili

90 % naisia, 10 % miehiä

Irtonumero

4,95 € (Lehtipiste)

ISSN

1795-9950

Maa

Suomi

Kieli

suomi

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram