V8-Magazine

V8-Magazine puhuu kuin V8-moottori, syvällä rintaäänellä. Komeat 40 vuotta täyttävä lehti on Suomen vanhin, luetuin ja arvostetuin jenkkiautolehti, jota on alusta asti tehty harrastajilta harrastajille.

Veekasi esittelee näyttävimmät autot, raportoi uusimmat rakentelutrendit ja kiertää kiinnostavimmat tapahtumat. Se haastattelee kiinnostavia harrastajia, jotka ovat rakentaneet autoaan suurella sydämellä useita vuosia. Lehdessä on mukana myös nostalgiaa kultaisilta vuosilta.

Ideoita oman auton rakenteluun, yksityiskohtaista teknistä tietoa, rakenteluprojekteja ja käytännön ohjeita. Maan kattavin tapahtumakalenteri kertoo, mihin auton keula kannattaa kesällä suunnata.

Koska pitää olla Veekasi!

Katso V8-Magazine-lehtitarjous tästä ja tilaa lehti kotiin kannettuna edulliseen hintaan:

 

V8 Magazine logo

V8-Magazine (tuttavallisemmin V8 tai "Veekasi") on suomalainen amerikkalaisten autojen harrastajille suunnattu erikoislehti, jota julkaisee Fokus Media. V8-Magazinen perustivat Kim Pettersson, Berndt W. Ekman ja Riitta Ekman vuonna 1978 ja kustansivat aina vuoteen 1994 saakka. He myivät lehden Helsinki Medialle, josta tuli myöhemmin osa Sanoma Media Finlandia. Marraskuussa 2014 Sanoma myi lehden Fokus Medialle, joka on lehden nykyinen julkaisija. Lehden päätoimittaja on Street & Race -lehden perustaja Jarmo Markkanen.

Suomen vanhin, suurin ja arvostetuin jenkkiautolehti

V8-Magazine on koko historiansa ajan ollut Suomen suurin alan julkaisu, vaikka sillä on ollut matkan varrella useita kilpailijoita, kuten Hot Rod Special, Street & Race, Kromi & Poweri ja Roadline.

Veekasi on lehti, joka haluaa olla harrastajan kanssa täysillä mukana. Se puhuu kuin V8-moottori, syvällä rintaäänellä. Lehti tarjoaa jenkkiautounelmia, tekniikkaa, luotettavaa tietoa sekä tietysti myös historiaa ja nostalgiaa autoilun kultaisilta vuosilta. Se haistelee uusimmat rakentelutrendit, esittelee näyttävimmät autot ja kiertää kiinnostavimmissa tapahtumissa.

Lehden pääsisältöä ovat autoesittelyt Suomesta ja maailmalta, alan tapahtumat sekä kiinnostavat harrastajat jenkkiautojen rattien takana, jotka ovat rakentaneet autojaan vuosia suurella sydämellä ja joiden kokemuksista on helppo ammentaa uusia ideoita oman auton rakentamiseen.

Autoesittelyissä nähdään niin rakennettuja katurasseja, alkuperäisiä klassikoita, tuunattuja kustomeja ja drag race -kiihdytyskilpureitakin – unohtamatta myöskään Harley-Davidsoneja ja tuunattuja jenkkejä. Lehden upeiden autoesittelyjen parissa viihtyvät myös sellaiset, jotka eivät itse ole aktiivirakentajia.

 

Lehti sisältää myös yksityiskohtaista teknistä tietoa, käytännöllisiä tee itse -ohjeita sekä rakentajien omia kokemuksia, joista lukijat saavat harrastusta edistävää tietoa ja vinkkejä oman auton rakentamiseen ja kunnostukseen.

Komeat 40 vuotta täyttävä Veekasi syntyy suurella sydämellä harrastajilta harrastajille ja sen tehtävä on pitää lukijansa ajan tasalla heidän rakkaimmassa harrastuksessaan. Lehden asiantuntevat toimittajat ovatkin tuttu näky alan näyttelyissä, messuilla, kisoissa ja muissa tapahtumissa, joista he raportoivat näyttävien kuvien kera. He rakentavat intohimoisesti ja kädet rasvassa myös omia projektejaan.

Ideoita rakenteluun, yksityiskohtaista teknistä tietoa, projekteja, käytännön ohjeita ja maan kattavin tapahtumakalenteri. Niitä kaikkea on Veekasi.

V8-Magazine on lehti heille, joille amerikkalaiset autot ja niiden rakentelu on enemmän kuin harrastus – heille se on elämäntapa ja intohimo!

Katso myös:

Kenelle?

Jenkkiautoharrastajille

Ilmestyy

10 numeroa vuodessa

Julkaisija

Fokus Media Finland Oy

Päätoimittaja

Jarmo Markkanen

Ensimmäinen numero

1978

Levikki

26 449 (Levikintarkastus 2013)

Lukijamäärä

135 000 (KMT Syksy 2010/Kevät 2011)

Lukijaprofiili

85 % miehiä, 15 % naisia

Irtonumero

6,90 € (Lehtipiste)

ISSN

0780-2102

Maa

Suomi

Kieli

suomi

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram