Hello!

Täynnä eksklusiivisia julkkiskuvia ja -haastatteluja, paljon kuninkaallisia, muodin parasta antia, kauneutta ja lifestyleä. Brittiläinen Hello! -lehti on täydellinen lahja jollekin erityiselle tai ihana ilo itsellesi.

Hello! -lehdellä on luotettavan uutislähteen maine, eikä vain turhia juoruja, mistä syystä myös tähdet luottavat lehteen. Joka viikko ilmestyvä Hello! tilattavissa nyt Suomeen vuoden määräaikaistilauksena!

Ei saatavilla*

* Valitettavasti meillä ei tällä hetkellä ole voimassa olevaa tarjousta tästä lehdestä. Ole hyvä ja tutustu muihin loistaviin lehtitarjouksiin alla. :)

 

Hello!-lehden logo

Hello! (kirjoitusasu usein HELLO!) on brittiläinen viikkolehti, joka on erikoistunut julkisuuden henkilöitä koskeviin uutisiin sekä ns. human interest -journalismiin, jossa asioita kuvataan tunnekokemusten kautta pyrkien vetoamaan lukijoiden tunteisiin. Hello-lehteä on julkaistu Isossa-Britanniassa vuodesta 1988. Sen sisarlehti on Espanjassa julkaistava ¡Hola!, joka on perustettu vuonna 1944. Britannian Hello!, Espanjan ¡Hola! ja vuonna 2006 perustettu Meksikon ¡Hola! muodostavat lehtiperheen, jota julkaisee HOLA, S.A ja joita julkaistaan yhteensä yli 100 maassa. Lehtien paikallisia painoksia julkaistaan lisäksi Argentiinassa, Bulgariassa, Dominikaanisessa tasavallassa, Ecuadorissa, Intiassa, Indonesiassa, Kanadassa, Kolumbiassa, Kreikassa, Lähi-idässä, Malesiassa, Marokossa, Nigeriassa, Pakistanissa, Perussa, Puerto Ricossa, Serbiassa, Thaimaassa, Turkissa, Venezuelassa, Venäjällä ja Virossa. Lisäksi lehdellä on yhdeksän verkkosivustoa, mukaan lukien Britannian painoksen hellomagazine.com.

Hello-aikakauslehden perusti Espanjan uraauurtavan ¡Hola!-lehden omistaja ja toimitusjohtaja Eduardo Sánchez Junco vuonna 1988. Espanjan ¡Hola!-lehden perusti vuonna 1944 aviopari Antonio Sánchez Gómez ja Mercedes Junco Calderón, jotka halusivat luoda huolettoman lehden, joka keskittyisi häihin, vauvoihin, rakkaustarinoihin sekä muihin ihmiskeskeisiin ja henkilökohtaisiin tarinoihin. ¡Hola!-lehti myytiin säännöllisesti loppuun ja se rakensi itselleen elegantin ja hyvällä maulla luodun lehden maineen.

Hellon toimituksellinen idea on erottua useista sensaatiohakuisista ja negatiivisista juorulehdistä Britanniassa. Lehti sisältää kunnioittavia juttuja julkisuuden henkilöistä, kuninkallisista sekä kiinnostavia ja koskettavia tarinoita. Se pyrkii tarjoamaan useiden kuukausilehtien tapaan laadukasta uutispainotteista sisältöä viikkolehden muodossa.

Lehden kunnioittava suhtautuminen julkisuuden henkilöitä kohtaan näkyy siinä, että se on onnistunut säilyttämään ystävälliset suhteet monien tähtien kanssa. Suhteiden avulla lehti voi tarjota lukijoilleen tähtien eksklusiivisia haastatteluja ja kuvia. Lehdessä on viime vuosina käsitelty esimerkiksi Brad Pittin ja Angelina Jolien lapsia, Tom Cruisen ja Katie Holmesin häitä sekä Sandra Bullockin adoptiolapsia. Myös Britannian ja muiden maiden kuninkaalliset saavat lehdessä runsaasti palstatilaa.

Lehti sosiaalisessa mediassa:

Tuotekuvauksen lähteenä käytetty englanninkielistä Wikipediaa.

Kenelle?

Julkkiksia ja kuninkaallisia seuraaville

Ilmestyy

viikoittain, 51 numeroa vuodessa

Julkaisija

Hello Ltd

Päätoimittaja

Rosie Nixon

Ensimmäinen numero

1988

Levikki

262 282 (2016)

Lukijamäärä

1 miljoonaa aikuista (Hello Magazine Media Pack 2016)

Lukijaprofiili

89 % naislukijoita, 11 % mieslukijoita (Hello Magazine Media Pack 2016)

Irtonumero

5,30 € (Lehtipiste)

ISSN

02143887

Maa

Iso-Britannia

Kieli

englanti

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram