Meillä Kotona -palvelu yhdistää A-lehtien asumisbrändit

Kuvakaappaus Meillakotona.fi-verkkopalvelusta.

Asumisen lehtien markkinajohtaja A-lehdet avaa tammikuussa 2016 uuden asumisen verkkopalvelun Meilläkotona.fi:n. Palvelun "tupareita" vietetään 20.1.2016.

Meilläkotona.fi syntyy, kun A-lehtien viisi suurinta asumisen brändiä, Avotakka, Meidän Talo, Meidän Mökki, Unelmien Talo&Koti ja Viherpiha, yhdistävät asiantuntemuksensa. Palvelu on ainoa laatuaan Suomessa.

Meilläkotona.fi kokoaa yhteen sisustamisen, rakentamisen, remontoinnin, puutarhan ja DIY-tekemisen sisällöt ja ratkaisut. Sivuille on luvassa myös Koti-TV, joka tarjoaa hyödyllistä ja viihdyttävää videosisältöä.

Palvelun sisällöstä vastaavat ammattitoimittajat ja 16 bloggaajaa. Tunnetuimpia bloggaajia ovat Valkoinen harmaja -sisustusblogi, Laura Ruoholan lifestyle-blogi, sisustussuunnittelija Tea-Maria Pyykönen, puutarhaharrastaja Sonja Lumme sekä kiinteistönvälittäjä Mira Kasslin. Duudsoneista tuttu H-P Parviaisen blogissa seurataan ensikertalaisen rakennusprojektia Härmän sydämessä.

"Pystymme A-lehdissä yhdistämään monipuolisen asumisen sisällön asiantuntevasti, luotettavasti ja viihdyttävästi. Sen takaavat erittäin vahvat asumisen brändimme. Meilläkotona.fissä olemme satsanneet lukijaa palvelevaan ja inspiroivaan sisältöön paljon ja olemme onnellisia saadessamme tällaiset huippubloggaajat heti alusta saakka joukkomme", asumisbrändien luova johtaja Anneli Myller sanoo A-lehtien tiedotteessa.

Verkkopalvelu pitää sisällään myös uudenlaisia mediaratkaisuja, kuten Talohaku-palvelun, joka kokoaa talovalmistajien mallistot ja helpottaa kuluttajien valintoja.

Avotakka, Meidän Talo, Meidän Mökki, Unelmien Talo&Koti ja Viherpiha tavoittivat kevään KMT-mittauksessa yhteensä 854 000 lukijaa.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram